Royal Enfield Guerrilla 450 Brava Blue ( odpočet DPH ) NOVINKA za 139990 Kč – novinka

Objem: 450 ccm. Nový motocykl.Výkon: 35.0 kW. Najeto: 2 km. motocykl skladem, okamžitě k odběru!!!
Royal Enfield Guerrilla 450 sdílí motor a technický základ s cestovním endurem Himalayan 450, stojí ale na malých silničních kolech a místo cestování míří na každodenní dojíždění, i na radovánky okolo komína.
Z dosavadní modelové řady má Guerilla nejblíž Hunteru, působí ale moderněji a má i výrazně modernější techniku. Tak jako u aktuálního silnějšího Himalayanu 450 tvoří základ motorky trubkový páteřový rám, a v něm jako nosný prvek kapalinou chlazený jednoválec Sherpa o objemu 452 cm3. Relativně nový čtyřventil je mnohem výkonnější jednotkou než starší a menší vzduchem chlazené agregáty. Konkrétně nabídne rovných 40 koní v 8 000 otáčkách, a aby se to dobře pamatovalo tak i 40 Nm, které vrcholí v 5 500 otáčkách. Motor už má elektronický plyn a díky tomu i volitelné jízdní režimy – je ale poměrně jasné, který z dvojice „Eco“ a „Performance“ drtivá většina jezdců zvolí.
Na rozdíl od Himalayanu, nedělá si Guerrilla terénní ambice, byť některými prvky decentně připomíná, že je vlastně naháčo-scrambler – ve všech tiskových materiálech se pak objevuje populární termín „roadster“. Na teleskopických vidlicích jsou třeba prďácké retro prachovky, nicméně zdvih je jenom 140 milimetrů. Zadní vyosený centrál má potom 150 milimetrů.
Kola jsou sedmnáctipalcová a Guerilla se chlubí přístupnou výškou sedla 780 milimetrů, stejně jako příjemnou pohotovostní hmotností 184 kilogramů. S ohledem na výkon a hmotnost jsou celkem dostačující i brzdy – vpředu jeden kotouč 310 milimetrů s dvoupístkovým brzdičem, vzadu 270 milimetrů s jednopístem. Do nádrže se vejde jenom skromných 11 litrů, na druhou stranu výrobce uvádí i skromnou tabulkovou spotřebu 3,39 litru na 100 kilometrů.
Celkově má Guerilla poměrně moderní tvary, Royal ale zdůrazňuje, že zde nejsou žádné nadbytečné plasty a serepetičky, a že jde v principu o jednoduchou a zábavnou motorku – což koneckonců spojuje všechny modely Royal Enfieldu. Opět je nutné pochválit výběr barev, který je vychytaný přesně tak, jak jsme u Royalu zvyklí. Z celkem pěti zbarvení je jenom jedno nudné, a sice jednolitá stříbrná Smoke Silver. Zbytek, tedy Brava Blue, Yellow Ribbon, Playa Black a Gold Dip zajímavě kombinují barevnou grafiku a ve třech případech dostanete i barevné ráfky.
V závislosti na zvolené barevné variantě dostanete také dvě různé přístrojovky. V základu je analogový rychloměr, kombinovaný se dvěma malými displeji – jeden přímo uprostřed rychloměru, jeden připlácnutý ze strany. V dražších variantách najdete celodigitální kulatý TFT displej, který nabídne konektivitu s mobilní a aplikací a lze na něm zobrazit velkou navigaci s mapou
Technické údaje
Objem 452 cm3
Výkon 29.4 kW
Výkon při otáčkách 8000 ot/min
Točivý moment 40 Nm
Otáčky při max toč. mom. 5500 ot/min
motor spalovací čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců 1
Počet válců 1
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 4
Vrtání 84 mm
Zdvih 81.55 mm
Kompresní poměr 11.5: 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Dvojitý páteřový
Zdvih předního odpr. 140 mm
Zdvih zadního odpr. 150 mm
Brzdy vpředu kotouč, vzadu kotouč
Přední třmen dvoupístkový, rozměr předního kotouče 310 mm, Zadní třemen jednopístek, rozměr zadního kotouče 270 mm
ABS dualní
Přední kolo 17 ” Rozměr přední pneu 120/70 R17
Zadní kolo 17 ” Rozměr zadní pneu 160/60 R17
Rozvor 1440 mm
Světlá výška 169 mm
Výška sedla 780 mm
Suchá hmotnost 173 kg
Pohotovostní hmotnost 184 kg
Užitečná hmotnost 191 kg
Objem nádrže 11 l
Spotřeba 3.39 l/100 km
tříletá tovární záruka + asistenční služba, servisní interval 10 tis. km!!!

Číst více