QJ Motor SRV 600V za 179900 Kč – novinka

Objem: 600 ccm. Nový motocykl.Výkon: 50.0 kW. ZÁRUKA 3 ROKY EURO 5
BAREVNÉ PROVEDENÍ: ČERNÁ MATNÁ, STŘÍBRNÁ
U modelu SRV 600 V bylo rozhodnuto udělat vše jinak. Výsledkem není jen další obyčejný cruiser, ale zcela nový unikátní motocykl s jedinečným charakterem. Tomuto stroji jsme záměrně dodali mocné, avšak dynamické proporce. Přidali jsme motor V4 – ano čtete správně čtyřválec do V se čtyřmi výfuky a přizpůsobili jsme jej nárokům všech, kteří touží mít pod sebou unikátní stroj. Podvozek Marzocchi, radiální brzdy s radiální brdovou pumpou, elektronika Bosch s tímto motorem vytvořily balíček, který hravě uspokojí i náročné jezdce. Motocykl, který Vás nadchne svým charakterem, motocykl, který se už nyní stává legendou.
Čtyřválcový 16ti ventilový motor s válci do V svírající úhel 90 stupňů je navržen tak, aby Vám pomohl dostat z něj opravdu maximum. Charakter tohoto motoru se prostě musí zažít. Krátké převody a hladký chod 6ti stupňové převodovky přenáší výkon 68 koní a 54 Nm. Elektronika Bosch a elektronické vstřikování paliva umožňují dosáhnout nízké spotřeby paliva, ale poskytují motocyklu zrychlení, které bere dech.
Další unikátní konstrukční řešení nové SRV 600 V je jeho výfukový systém. Konstruktéři chtěli podtrhnout to, že se jedná o čtyřválec a tak motocykl dostal i čtyři výfuky, to znamená, že každý válec má svůj vlastní výfuk. Výhody tohoto uspořádání jsou jasné. Motocykl je stranově vyvážený, opticky ladí pravá strana s levou, ale hlavní devízou je parádní zvuk. Tím, že si každý výfuk jede se svým válcem svůj tón, jejich celková souhra Vám s výsledným zvukem vezme dech.
Protože má SRV 600 V silný čtyřválcový véčkový motor, dostal do základní výbavy i kontrolu trakce. Tento systém kontroly trakce zabraňuje nechtěnému prokluzu zadního kola při akceleraci motocyklu v různých podmínkách a na různém povrchu, avšak při všech jízdních situacích. Při akceleraci na kluzkém povrchu může snadno dojít k protáčení zadního kola (tj. když se zadní kolo otáčí rychleji než přední kolo). Systém kontroly trakce byl navržen tak, aby zabránil tomuto protáčení zadního kola, které by mohlo způsobit ztrátu kontroly nad motocyklem. Podobně jako systém ABS brání zablokování kol při brzdění, též tento systém kontroly trakce zabraňuje prokluzu (a tím i smyku) zadní pneumatiky.
Přehledný, skvěle čitelný, barevný, kulatý TFT panel SRV 600 V přehledně zobrazuje aktuální rychlost, aktuální otáčky motoru, ODO, tripmetr, obsah palivové nádrže, teplotu chladící kapaliny, ukazatel zařazeného rychlostního stupně a nově navíc také tlak a teplotu v pneumatikách díky senzorům, které má tento motocykl v kolech.. Funkce lze pohodlně ovládat a přepínat přímo z ovládacích prvků na řídítkách. Kromě toho má schopnost propojit se s mobilním telefonem jezdce, s možností zobrazení navigace, která zobrazuje i aktuální provoz, nebo také umožňuje zrcadlit obrazovku Vašeho mobilního telefonu.
Ty motocykly a skútry QJ Motor, které jsou od modelového roku 2024 vybaveny barevným TFT panelem, lze propojit s chytrým telefonem jezdce. Tato konektivita funguje jak pro systémy Android, tak i iOS. Pro jezdce to znamená, že může zrcadlit obsah z displeje svého smartphonu na přístrojový panel motocyklu, či skůtru. Toto lze využít jak pro zobrazení navigace, ale i pro zobrazení jakéhokoliv jiného obsahu z mobilního telefonu. Pokud jste náročný jezdec a chcete si zobrazovat navigaci s aktuálními dopravními informacemi, je možné stáhnout si aplikaci QJ Motor, která Vám po zaplacení malého poplatku zpřístupní i tuto funkci.
Brzdový systém vybavený doukanálovým systémem ABS a kotoučovými brzdami o velkém průměru vpředu i vzadu nabízí bezpečné zastavení v každé jízdní situaci. Přední dvoukotoučová brzda s kotouči o průměru 300 mm a s radiálně uloženými čtyřpístkovými brzdovými třmeny zajišťují silnou, avšak přesně dávkovanou brzdnou sílu. To vše skvěle doplňuje zadní brzda s kotoučem o průměru 260 mm s dvoupístkovým třmenem.
Podvozek SRV 600 V sestává z velmi lehkého trubkového rámu. V přední části je vybaven obrácenými vidlicemi Marzocchi, které dodávají motocyklu nápadný přikrčený vzhled a také vysoký jízdní komfort a dynamiku. Přední obrácená (upside-down) vidlice skvěle doplňují i dvojice zadních tlumičů, které okamžitě a přesně reagují na nerovnosti terénu a zajištují snadnou, hravou a precizní ovladatelnost. Celý podvozek tak vytváří rovnováhu mezi pohodlím a ovladatelností v každé jízdní situaci.
“Tvář” každého motocyklu je to, co má největší podíl na jeho celkovém vzhledu. Charakter, který vdechli konstruktéři QJMOTOR nové SRV 600 V je opravdu silný. Jak maska, tak i přední světlomet působí neokoukaným dojmem a působí na své okolí jistým dominantním způsobem. Full LED osvětlení od hlavního světlometu, přes směrová světla, až po zadní koncová světla je bezúdržbový a zajišťuje optimální viditelnost a dokonalé osvětlení stroje za šera i za naprosté tmy.
Moderní LED kové zadní světlo není umístěno klasicky na zádi motocyklu, ale je řešeno rozsvícením obou zadních blinkrů červenou barvou. Při brždění se oba blinkry rozsvítí jasněji a změna směru rozbliká oranžově příslušnou část levého či pravého koncového světla. Design těchto koncových světel/blinkrů evokuje moderní pojetí designu dnešních cruiserů. Design celé zadní části je též originální a neokoukaný. Tenká, minimalistická podsedlovka s výraznými liniemi dává vyniknout čtveřici výfuků a poukazuje na silný charakter SRV 600 V.
16″ kola a široké pneumatiky utvářejí společně ikonický styl Bobberu aniž by ubíraly na výkonu a jízdních vlastnostech modelu SRV 600 V. Kola jsou obuta na pneumatikách o rozměrech 130/90 vpředu a 180/65 vzadu. Samozřejmostí jsou leštěné límce a loukotě ráfků obou kol tak, aby tato kola dotvářela jedinečný design tohoto moderního cruiseru.
Zrcátka seriově umístěná na koncích řídítek (v závažíčkách) jdou kompletně otočit dolů pod řídítka. Tato rebelská pozice je u nás stále poměrně neobvyklá a zaujme hodně netradičním vzhledem ve stylu Cafe Racerů, ale má i své praktické výhody. Ty ocení především mohutnější jezdci, kteří v zrcátkách v klasické pozici nahoře nejčastěji sledují svá vlastní ramena.
SRV 600 V se prodává se seriově namontovanými dvěma plnohodnotnými sedadly. Zadní sedátko není tedy jen nouzové na převoz druhé osoby, ale zvládne hravě i celodenní výlet ve dvou, což zvyšuje uživatelský potenciál tohoto motocyklu. Výška sedadla řidiče je pouhých 720 mm nad zemí a to je výhra pro jezdce a jezdkyně menších postav. Vyšší jezdci ale také nepřijdou zkrátka, na SRV 600 V se hravě poskládají a benefit pro ně je nízké těžiště a tím i hravá ovladatelnost.
Na levé straně nad chladičem je pohodlně integrována zásuvka USB-A a USB-C! Můžete skrz ně nabíjet například mobilní telefon, nebo zapojit navigaci. USB zásuvky mají samozřejmě voděodolnolu gumovou krytku.
SRV 600 V je z výroby vybaven řemenovým pohonem zadního kola. Motocykly typu chopper, bobber a cruiser jsou jím vybavovány proto, že mají dlouhé kyvné vidlice a řetěz by v takové délce bouchal jak do kyvky, tak i do různých krytů. Výhodou řemenového pohonu je tedy naprosto tichý chod a nevyžaduje téměř žádnou údržbu. Největší devízou ale je, že se řemen nijak nemaže a tím pádem odpadá čištění zadního kola a kyvné vidlice od maziva.
Autentický cruiser s koly ve stylu Bobber, velkou nádrží ve tvaru kapky, plochým předním LED světlometem, širokými řídítky na představci a se zrcátky v závažíčkách, stylovým prošívaným nízkým sedadlem a Véčkovým motorem se čtyřmi výfuky dodávají modelu SRV 600 V jeho krásný a jedinečný design. I zadní moderní LED světla v blinkrech evokují silný design moderních cruiserů. Design zadní části je však také originální a neokoukaný. Tenká, minimalistická podsedlovka s výraznými liniemi poukazuje na silné charizma tohoto stroje.
SRV 600 V, stejně jako naše ostatní criusery mají krásný neokoukaný design. Co Vás ale mile překvapí, jsou hezké detaily, které dělají celek. Jmenujme například “véčkový” motor, s krásnou povrchovou úpravou, litá kola v designu paprskových, krásné matné černé a nebo stříbrné lakování a opravdu kvalitní dílenské zpracování. Ladně působí též čtyři doutníkové výfuky, které nepotřebují žádný obrovský katalyzátor. Nakonec zmíníme například seriové rolničky pod kyvnou vidlicí a nebo neokoukaný design kulatého panelu přístrojů – to vše je seriový SRV 600 V!
Technické údaje:
Typ motoru: 4-válcový do V, úhel válců 90°, kapalinou chlazený
Objem válců/rozvody: 561 ccm / DOHC 16 ventilů
Vrtání / Zdvih: 61 mm x 48 mm
Výkon motoru: 50 kW (68 k) při 10.500 ot./min
Točivý moment: 54 Nm při 8.000 ot./min
Příprava směsi: Elektronické vstřikování paliva
Způsob startování: Elektrický startér
Spojka / ovládání: Vícelamelová mokrá spojka
Převodovka / převod: 6 rychlostní / sekundární převod řemenem
Konstrukce podvozku: Trubkový rám/kyvka s dvojitým profilem
Přední odpružení: Upside-down vidlice 
Zadní odpružení: Dva kapalinové tlumiče s nastav. předpětím
Přední brzdy s ABS: Čtyřpístkové kotoučové brzdy 300 mm / ABS
Zadní brzda s ABS: Dvoupístková brzda 260 mm / ABS
Přední pneumatika: 130/90/16 / bezdušová
Zadní pneumatika: 180/65/16 / bezdušová
Rozměry (D, Š, V): 2.280 mm / 820 mm / 1.115 mm
Rozvor: 1.580 mm  
Výška sedadla: 720 mm 
Objem palivové nádrže: 16,5 litru
Pohotovostní hmotnost:  219 kg (vč. všech kapalin, paliva a baterie)

Číst více