Poznejte příběh kosmetické značky Too Faced

Pár slov o zakladatelích firmy Too Face aneb jak začal voňavý a růžový příběh kosmetického průmyslu

Jelikož byl Jerrod Blandino již od dětství nadaný a tíhnul k umění, začal chodit do umělecké školy a později se stal učitelem výtvarné výchovy. Ovšem líčení ho v určitý moment ohromilo natolik, že v něm uviděl nový druh umění, které jen není na papíře. Shoda okolností chtěla, aby dostal práci za make-up pultem u Estée Lauder v luxusním obchodím domě Saks Fifth Avenue. Tenkrát si Jerrod uvědomil, že líčit je něco víc, než trocha barev na tváři. Je to síla, která dokáže změnit a zároveň posilít ženské sebevědomí a zvednout rapidně náladu.

Trávil noci mícháním barev očních stínů a rtěnek a všechny výtvory pak testoval na svých klientkách. Ženy naprosto milovaly jeho přístup, navíc výrobky byly hravé a velice ženské. Povzbuzen, se tedy Jerrod rozhodl založit vlastní značku. Po boku svého nynejšího manžela Jeremyho Johnsona, začal s profesionální make-up laboratoří vyvíjet své výrobky.

Jeremy začínal pracovat také v kosmetice u Armaniho a nějaký čas strávil v Chanel a Estée Lauder, než v roce 1998 vznikla značka Too Faced. Jejich vizí bylo vytvořit krásu, která oslavuje individualitu a vnese ženskost a půvab do kosmetického průmyslu.

TIP: Chceš sdílet zkušenosti se značkou? E-mailový kontakt na autorku je martinazokejova@gmail.com

Po jejich první kolekci skočili maloobchodníci jako je Sephora, Nordstrom a Fred Segal a navíc byla kolekce uvedená ve Vogue. Značka se rychle rozrostla na globální, mnohamilionové podnikání.

Jako první představili oční stíny se třpytkami, plumping lesky, a 24-hodinovou podkladovou bázi pod oční stíny. Miloval je Hollywood, ale přesto Jerrod zůstal věrný svým kazdodenním zákazníkům, jejichž podpora pomohla značce stát se tím, čím je dnes.Jeremy a Jerrod věří v transformativní sílu make-upu víc, než kdy jindy a každý den se snaží dát ženám možnost vytvářet svou vlastní jedinečnou verzi sebe samé.

Produkty Too Faced

Jak bylo již zmíněno, produkty jsou především ženské, dbají na individualitu, krásu a kouzlo každé ženy. Too Faced je designová značka, která posouvá hranice stylu díky unikátním obalům a originálním názvům. Výborná kvalita produktů, tak dotvaří její celkově skvělou image. Too Faced mimo jiné miluje zvířata a proto je kosmetika vyráběna a vyvíjena bez testů na zvířatech.

A na úplný závěr ještě jeden poslední tip na krásu od Jerroda

Podle něj jsou totiž nejkrásnější lidé na světě ti, kteří jsou štastní, mají radost ze života, jsou sebevědomí, milí a plní lásky. Krása jde totiž zevnitř člověka.

The post Poznejte příběh kosmetické značky Too Faced appeared first on Kámoška.cz.

Číst více