Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák
Heureka v 9 zemích sdružuje přes 55 tisíc e-shopů a obsluhuje kolem 23 milionů unikátních zákazníků každý měsíc. Michal si prošel T-Mobilem, Seznamem, Mafrou, Sodexem, ale i podnikáním na volné noze.
V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak se změní e-commerce do budoucna, co přinese nástup marketplaces a jak firmu naučit vnímat zákazníka a skutečně ho poznat.
Co se dozvíte?
– Proč tady velká část e-shopů za 5 let nemusí být?
– Jaké nejdůležitější otázky by si teď e-shopy měly pokládat?
– Jak přemýšlet nad marketplaces a kdy přes ně začít prodávat?
– Jak Heureka vnímá svoji budoucnost vedle Amazonu, Allegra a dalších?
– Jak Heureku vnímají zákazníci a jak prodejci?
– Jak se liší její přidaná hodnota v Česku a zahraničí?
– Co by se stalo s e-commerce, kdyby Heureka zmizela?
– Na čem vydělává peníze a moc se o tom neví?
– Jak poznat skutečné potřeby vašich zákazníků?
– Proč se vyplatí mít interní výzkumné oddělení a co vám přinese?
– Jaká je aktuální strategie Heureky?
– A mnoho dalšího.
Video rozhovoru najdete zde: https://mladypodnikatel.cz/heureka-budoucnost-ecommerce-michal-vodak-t47408
Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na predplatne@mladypodnikatel.cz.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.