Customer care: Jak funguje v Shoptetu? | Peter Mac

Zákaznická péče Shoptetu je rozdělena do 4 částí. Nevěnuje se jen uživatelům krabicového řešení pro e-shopy, ale také premium klientům a dalším partnerům. Její fungování nám popsal ředitel zákaznické péče Shoptetu Peter Mac.

Dozvíte se, s jakými metrikami customer care v Shoptetu pracuje, jak má nastavené interní procesy a v čem se liší od jiných společností. Povídali jsme si také o nástrojích, které firma používá.

Tato epizoda je součástí podcastu www.mladypodnikatel.cz a moderuje ji Jiří Rostecký. Poslechněte si také prémiové rozhovory, ve kterých jdeme ještě více do hloubky a zveme si ty nejzajímavější hosty: https://bit.ly/MPpremium

(Sponzorováno)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.

Číst více