CFmoto Gladiator X450-A T3b za 149990 Kč – změna ceny

Objem: 450 ccm. Nový motocykl.Výkon: 23.1 kW. Uvedená cena platí pro Hunter Green – Zelenou matnou verzi bez posilovače, madel a opěrky spolujezdce a ochranných krytů řidítek.
Barevné provedení Lava Orange – Oranžová metalická 1 000,- Kč
EPS – posilovač řízení 15 000,- Kč
Opěrka a madla spolujezdce 1 000,- Kč
Ochranné kryty řidítek 1 500,- Kč
Rozšiřovací lemy 3 596,- Kč
Cenově dostupný a velmi odolný stroj střední třídy
Tento model prošel generační obměnou v pohledu designu, techniky, ovládání a užitkovosti. Osvědčený jednoválec se vyznačuje velmi hladkým průběhem výkonu, skvělou ergonomií, přičemž užitkové a jízdní vlastnosti jej staví na vysokou úroveň. Pracovní čtyřkolka Gladiator X450 nezná překážky, nezná kompromisy. Nepozná pracovní odvětví, ve kterém by neuměl pomoci.
DLOUHÁ
Více pohodlí pro posádku, luxusní prostor pro spolujezdce s opěradlem, které má nejen tlustší pěnu, ale i širší boční pásovou výztuhu. Tyto vlastnosti společně s podvozkovou technikou zvětšují nejen pracovní, ale i hobby akční rádius. Prodloužený model bez omezení prostoru posádky pojme přední i zadní box a tím i více pracovního materiálu či osobních věcí potřebných pro zábavný trip.
Motor
Gladiatoři X450 se vyznačují nejnižšími vibracemi naměřenými ve své třídě (měřeno na rukojetích, sedadlech a stupačkách), čímž se snižuje únava jezdce a netrpí ostatní součásti stroje. Nádrž se zvětšila o 3 litry na 17 l.
3.5″ palubní přístroj
Nový, 3,5“ digitální palubní přístroj transparentně zobrazuje všechny palubní údaje, a to i na přímém slunci. Důraz byl kladen na co největší zobrazení pohonu kol.
Snazší řízení
Řídítka vyžadují o 25% menší sílu při zatáčení, únava rukou jezdce je eliminována na minimum, a to i v těžkém terénu.
Futuristický design
Design ve stylu nejmodernějších trendů je nejen namířen na křivky kapot, ale také do světelných soustav vzadu a vpředu. Zadní světelná LED rampa je skutečným unikátem v této třídě. Přední světla jsou kombinací LED a halogenových žárovek.
Dokonalé pohodlí posádky
Sedadla mají nový, až o 40% hrubší materiál interiéru a zároveň je užší palivová nádrž, což pro jezdce tvoří ideální podmínky, přičemž spolujezdec ocení vylepšené boky opěradla.
Hlubší ponor
Výška sání vzduchu je až o 12 cm vyšší než byla původně. To umožňuje bezpečnější přechod přes brod.
Pružení a rám
Zdvihy pružení mají o 26% vyšší dráhu, rám je nyní o 10% lehčí a až 30% tužší.
Nižší teplota o 25%
Při práci v nízkých otáčkách a malých rychlostech může stoupat teplota motoru. Nová, propracovaná konstrukce chladiče má na starosti vylepšené chlazení a teploty kolem nohou jsou až o 25% nižší než v předchozí verzi.
Vyšší zdvihy v ruce s linií
Čistá boční linie odhaluje detail – zdvihy odpružení mají o 26% vyšší dráhu.
Pohon všech kol
Možnost volby pohonu kol 4×4, přední elektronická uzávěrka.
Naviják
Naviják o síle 2 500 lbs je při práci nesmírně důležitým pomocníkem.
Závěs kol
Nový závěs kol s tvarovanými spodními rameny umožňuje vyšší nájezdové úhly a zlepšuje průchodnost těžkým terénem
Ocelové nosiče
Ocelové nosiče mají nový tvar a v kritických částech byly přidány rovné plotny z oceli, tím se vytváří stabilnější plocha pro převoz různého materiálu.
Závěs s multipoužitím
Homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou je v základní výbavě. Závěs lze odejmout a na jeho místo lze připevnit jiné pracovní zařízení, např. přepravní koš na ovoce…
Posilovač řízení
EPS – posilovač řízení je volitelná výbava.
Variator CVTech
Kanadský variator CVTech je naladěn na přesné potřeby stroje.
Prémiová záruka
Prémiová záruka CFMOTO v trvání 5ti let na všechny modely.
Prodloužená záruka 5 let/10.000 km platí při zakoupení čtyřkolky CFMOTO Gladiator v prodejní síti Journeyman CZ v ČR a SR, pro koncového zákazníka, prvního majitele, který není podnikatelem.
PARAMETRY
Benzinová nádrž: 15 litrů
Olej motorový: 2,9 litru
Délka: 2100 mm
Šířka: 1100 mm
Výška: 1350 mm
Rozvor: 1260 mm
Hmotnost: 360 kg
MOTOR
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch EFI
Zapalování: ECU Bosch
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů
EPS: volitelně
SYSTÉM POHONU
Převodovka: Automatická CVT – variátor, převody P/R/N/H/L
Uzamykatelný diferenciál: Přední
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4×4 pohon: Odpojitelný
Pneu: přední: 25×8-12″, zadní: 25×10-12″
BRZDOVÝ SYSTÉM
Brzdy: Kotoučové hydraulické
Parkovací brzda: Ano
ODPRUŽENÍ
Nezávislé, seřiditelné odpružení, dvojitá ocelová A-ramena
DALŠÍ INFORMACE
Tažné zařízení: ANO, homologováno

Číst více