Voge 900 DSX za 259990 Kč – novinka

Objem: 900 ccm. Nový motocykl.Výkon: 70.0 kW. SOUČÁSTÍ MOTOCYKLU JE SADA HLINÍKOVÝCH KUFRŮ
Začínám tam, kam se jiný mašiny ani nedostanou
Máš rád pořádnou sílu, ale zároveň se se mnou nechceš nadřít? Pak jsem tvoje jasná volba! Vezmu tě tam, kam si ukážeš. Řadovej čtyřtaktní dvouválec vo objemu 895 cm3 tě dostane na kterýkoliv místo i na tý nejšílenější trase.
Krouťák 95 Nm při 6250 otáčkách za minutu, víc jak 95 koní a šestikvaltová převodovka tvrdí muziku jako dokonale sehraná kapela. Quickshifter? To si piš! A fakt už v základu. Žádný doplatky. Rychlosti tam budeš házet jako profík.
Výbava, která tě bude rozmazlovat
Po drsný cestě by se hodilo trochu hýčkání, viď? Máš ho mít! Na asfaltu se proměním v pokojně vrnící šelmu. Tempomat? Jasně, nejnovější generace. K tomu ABSko s kontrolou trakce TCS a měkká antihoppingová spojka. 
Brzdy? Od Bremba. Podvozek je zase komplet od Kayaby a stabilitě napomáhaj vypletený bezdušáky  (21″/17″) obutý do špičkovejch gum Pirelli Scorpion Trail II. O bezpečnost se stará radar a styl jízdy si kdykoliv sám upravíš volbou jízdního režimu. Je jen na tobě, na kterej máš zrovna chuť.
Už v základu tě budou rozmazlovat vyhřívaný rukojeti a sedlo. Ale aby ses furt mohl cejtit jako drsňák, je tu padací rám, hlavní a boční stojan, full LED světla, chrániče rukou a rychlonastavitelný plexi. Ať si ten vítr ve tváři můžeš korigovat podle svý nálady.
Máš rád vymoženosti 21. století? Pak seš ten správnej jezdec do mýho sedla. Každou jízdu si můžeš natočit přední HD kamerou. Stačí do ní strčit SD kartu a rázem se staneš režisérem vlastního akčního filmu. Nabízím ti taky velkej TFT displej. Díky němu uvidíš hromadu užitečnejch informací přímo na hlavní obrazovce. 
Člověk se má soustředit na jízdu, a ne čučet do mobilu, že jo? Pokud potřebuješ třeba vědět, kdo ti volá, můžeš telefon nechat klidně v kapse. Stačí ho spárovat s TFT displejem přes bluetooth.
900 dobrých důvodů, proč si z endur vybrat zrovna mě
Nasadil jsem ti brouka do hlavy? Nedivím se. A to jsem opravdu ani zdaleka nedal řeč o všem, co můžu nabídnout. Mrkni do záložky Technický údaje a Detaily. Tam toho najdeš mnohem víc.
Hlavy jsem zamotal už hodně motorkářům. Ani mě to nepřekvapuje. Vždyť patřím do segmentu, kterej brutálně roste. A hlavně! Nabízím toho v základu tolik jako žádný jiný enduro mý kategorie. Mám DNA cestovatele, offroadovej charakter a nepokazím žádnou zábavu, ať už mě vezmeš na asfalt nebo mimo něj. Jo a je fuk, kolik toho na mě naložíš. Vezmi, co potřebuješ, posaď na mě i svou polovičku a vyrážíme objevovat.

Číst více