Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

Demänová Rezort je ubytovací zařízení na Slovensku, které funguje 5. rokem a nabízí 1200 lůžek. Cílí především na rodiny s dětmi a aktivně investuje i do marketingu.

V tomto rozhovoru jsme rozebrali, jak se takový rezort rozjíždí a buduje. Mým hostem byl Jozef Droppa, marketingovým manažerem Demänová Rezortu, a přidal se k němu Ondřej Lipták z agentury Dexfinity, která rezortu pomáhá s marketingem.

Tato epizoda je součástí podcastu www.mladypodnikatel.cz a moderuje ji Jiří Rostecký. Poslechněte si také prémiové rozhovory, ve kterých jdeme ještě více do hloubky a zveme si ty nejzajímavější hosty: https://bit.ly/MPpremium

(Sponzorováno)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.

Číst více