Zákaznická podpora e-shopu může vydělávat peníze. Jak? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Většina e-shopů nevyužívá plný potenciál zákaznické podpory. Podle zakladatele CustomerHero.cz Juraje Harkabuzíka nad ní přemýšlí pouze jako nad obranou, ačkoliv by mohly přejít i do útoku.

Zákaznická podpora totiž nemusí jen řešit problémy a dotazy zákazníků, ale může i sama aktivně prodávat, zvyšovat hodnotu objednávky a jít novým zákazníkům naproti. Často stačí i málo pro to, aby se ze zákaznické podpory stal nový zdroj příjmu firmy, který zvýší její tržby.

CustomerHero.cz je služba, která právě s tímto e-shopům pomáhá. Outsourcují na ni celou, případně jen část zákaznické podpory. V rozhovoru zjistíte více.

Tato epizoda je součástí podcastu www.mladypodnikatel.cz a moderuje ji Jiří Rostecký. Poslechněte si také prémiové rozhovory, ve kterých jdeme ještě více do hloubky a zveme si ty nejzajímavější hosty: https://bit.ly/MPpremium

(Sponzorováno)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.

Číst více